Saaaknaaar!

Jaaaa, det gör jaaaag! Yes i dooooo!

Vill vara hos min älskling nu! Och då menar jag verkligen NU, på en gång. Skulle vilja ta ett plan ikväll. En one way ticket då såklart. Vill ju inte åka hem igen heller. Skulle ju lika gärna kunna skaffa jobb där när jag ändå säkerligen mister mitt här. Skulle vara härligt!

Nej men seriöst, nu måste jag hitta mig ett bra jobb. Ett jobb som jag verkligen skulle trivas på och få bra betalt på. Det kostar ju lite att ha kärlek på distans. Särskilt när det är enda borta i Turkiet. Så det är ett måste :)

Vilken panik om jag inte skulle hitta något nytt jobb så jag inte skulle ha någon inkomst alls. Då skulle jag inte ta mig till Danni.. Då skulle jag faan kapa ett plan.. Så jag skulle ta mig dit på något vis i alla fall! :)

 Näe, är väldigt avis på Helle nu som åker i övermorgon. Fan va roligt! Jag vill, jag vill, JAG VILL OCKSÅ!
Vill ta mig dit så jag skulle kunna pussa och krama på min älskling! ;)

Fy fan, måste ju bara säga. Fan vad bra serien Generation Kill verkar vara. Såg reprisen på första avsnittet i Lördags. Den hade ju premiär i fredags. Satt och zappade lite då jag inte kunde somna, och då hittade jag den på Svt, blev helt fast. Sedan surade jag lite när den var slut bara för att jag vill se meeeeraa! :) Så på Fredag 22.30 kommer ju jag vara fastklistrad framför tvn i alla fall! Hehe.

Näe, nu ska jag kika vidare på lite klipp på Youtube :)

Puss hej!



                  ♥   
         Sen ve Ben
             

You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0