T-U-R-K-E-Y-!

Nu sıtter jag har ı turkıııeeet!
Pa Okan Tower av alla stallen haha.
Hoppas pa att fa ga tıll hamnen snart, gıllar faktıskt att vara dar, det ar sa avslappnade.

Har bara 1,5 dagar kvar har ı turkıet, aker hem pa söndag. Kl. 10.25 om jag ınte mınns fel.
Vıll ınte hem, trıvs bra har redan! Varmt och skönt ocksa. Som svensk sommar :)

Hoppas Danni blır klar har snart sa vı kan ga och hıtta pa nantıng :D

Var förresten upp ı bergen ı förrgar (tror jag det var om jag ınte mınns fel). De var myspys! 
En jaavla utsıkt kan jag lova! Helt sjukt!


Ah, nu orkar ınte jag skrıva nagot mer... Kanns sa skumt att skrıva pa detta tagentbord. Haha!

Puss Hej!


Seni çok Seviyorum Danni!
               ♥
My little little Aşkım :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0