You are the only one for me.

Seni çok özlüyorum Sötnos!
My little Aşkım!

Nu ligger jag på soffan i lägenheten. Kollar lite på Girls on the Playboy Mansion. Skulle ha gått och duschat, är bara så lat så väntar en stund till med det.

Imorgon åker jag till Helene!! Fy fan jag längtar ihjäl mig ju. Hoppas på att vi ska svulla lite pizza när jag väl är framme. :) Ska kolla igenom mina bilder från Turkeey också, kul. Har inte kollat så noga på dem än, faktiskt.

Åh kan fan inte förklara hur mycket jag saknar min älskling! Det är galet!

Näe, nu orkar inte jag skriva något mer, kände inte riktigt för att skriva ändå.
Blir jobb imorgon, börjar kl. 08.00 och slutar 14.00.
Sen besiktning av bilen.

Im so in love
Your sent from above
You are the only one for me


Äh Godnatt!

Puss hej!


              ♥


You and Me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0