Att boka eller att inte boka... Det är frågan?!

Jaa, ska jag boka resan Arlanda-Östersund nu..Eller ska jag vänta kanske?
Ååh, ja vet inte.
Beslutsångest är mitt andra namn... Eller ja, egentligen är det Anna :)

Käkade nyss hamburgare och strips till lunch. Hade planerat att köpa en kyckling/Curry macka.
MEN... Dom var slut, så slog till på skräpmat istället :)

Helene tycker jag ska boka biljetten nu på en gång. Sååå, jag kanske skulle ha gjort det då.


Jag håller på bli sjuk tror jag, min hals känns söndertrasad, jag hostar sönder snart..
Och jag fryser lite titt som tätt.. Känns oroväckande. Har kännt mig väldigt slö också i kroppen.
DRYGT!

Kan säga att jag oroar mig lite över brevet med korten som jag skickade till Danni, det har inte kommit fram än :(
Hoppas dock att det gör det snart. Eller att brevet bara ligger där nere i Turkiet på ett postkontor.
HOPPAS!


Aja.. Jobb nu...

Puss Hej!


You and me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0