Back to work...

Yes, tillbaka på jobbet igen...
Det känns väl okej, känner mig väldigt trött... Men det är väl som vanligt då.

Ska ha lönesamtal snart, känner mig nervös, men vet faktiskt inte varför :)

Ska försöka tvinga med Sofie och sola idag, har hunnit solat 2 ggr hittills, tror det har blivit liiiiite färg faktiskt :D
Så nu känns det riktigt bra att gå och sola haha, älskar att se resultat!

Nu är det bara 33 dagar kvar, sedan är jag hos min Älskling i Turkeeeey!
Om 33 dagar sitter jag på tåget till Arlanda! Fan va niiiice!

Fick nyss reda på att jag kommer gå från provanställd/heltid till timanställd i slutet av Mars.
Inte bra, men man får väl ta det man får som sagt. Får försöka hitta något mer extra jobb kanske.

Saknar Danni nuuuu! Ska fan åka dit, stanna där och söka jobb där! Kanske lika bra de.

Näe, nu måste jag sluta!


Seni Seviyorum Bi Tanem!

Puss Hej!




33 dagar kvar...


You and me Sevgilim!

I don't wanna wait no more!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0