Damn this fucking monday!

Jamen va i helvete...
Måndag... Igen.. Jag hatar Måndagar!

Fast det positiva är att eftersom jag tycker att det kommer så många Måndagar hela tiden så betyder ju detta att tiden går snabbt nu.
Det betyder... snart Mars. Som betyder... snart Turkeeeey. Som betyder... Att jag får träffa min Älskling! :D

27 Mars - 5 April blir det i alla fall, hade gärna stannat längre, men jag måste jobba också. Och han med för den delen.
Men längtar som faan!

Vill till Heleneee! Men jag tror inte jag kommer ha råd :( Det känns depriermande, fan fan fan!

När ja kommer hem sen efter jobbet ska jag umgås med Sofie, hon är i lägenheten nu :)
Visst ja, vi ska sola solarium idag också!

Äh, Skriver senare.


Danni, Jag saknar dig jätte mycket!
Vill vara hos dig nu på en gång!



Puss hej!

39 Dagar...

You and me Sevgilim!

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0