Feeling saaaaaad...

Jaa, fy fan...

Helene har åkt hem :( Känns ju rent ut sagt förjävligt. Man känner sig så ensam nu.
Vill bara sätta mig i bilen och åka dit till Sandviken.

Nu sitter jag hemma i Välje. Har så sjukt ont i nacken, men jag får skylla mig själv.

Jag satt uppe till kl. 05.00 någon gång imorse. Sedan skulle jag kliva upp mellan 06.30-07.00
Som tur var sov jag och Helene i lägenheten. Hennes tåg skulle gå 08.05.

Det var så förjävla kallt ute, de va runt 23-24 minus grader så man höll ju på avlida när man kom ut till bilen.
Mitt stackars hår som inte torkat efter den sena duschen frös till istappar på skallen. Haha!

Sedan, efter att ha släppt av Helene på tågstation och sett till att hon kom på tåget, så åkte jag hem till Välje.
Gick och la mig och försökte få upp värmen, va så sjukt trött och genom frusen.
Läste lite i en kalle Anka tidning så ja somnade väl runt 09.00-09.30.

Vaknade av att Danni ringde runt 15.55. Så jag vaknade lite för sent idag då. Därav min värk i nacken.

Pratade nyss med Danni igen, han kollade på film, jag ska försöka skicka bilderna till honom. Jag har dock aldrig skickat brev till ett annat land förut, så de ska bli intressant att se hur de går. Hoppas det går bra i alla fall :)
Ska försöka fixa det imorgon, Tror att allt är färdigt med bilderna nu. :) Är väl en bild som fattas, men den kan han gått få nästa gång vi ses :)

Med tanke på hur sent det blev igår så blir det garanterat att gå å lägga sig tidigt ikväll... Det är ju jobb imorgon också!

Nu ska jag göra något annat tror ja, ska väl snart gå och göra mamma och pappa sällskap i vardagsrummet.


Saknar dig min älskling!


Hejda!






You and me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0