I don't wanna work today...

I don't wanna work today, maybe I just wanna stay,
Just take it easy cause there's no stress.

It's not that im lazy, Im just crazy, hey hey.

Laurent Wolf - No stress


En mycket bra låt :)


Sitter på jobbet, är mycket trött idag.. Fast de är väl som vanligt.
Kan i alla fall säga att jag är as hungrig. Fy fan.
Men det blir fläskfilé och råstekt potatis med beasås till lunchlåda :) Hehe.

Saknar Danni! Missade precis när han ringde igår för att säga godnatt.
Jag somnade, vaknade till kl. 01.00. Såg då att Danni hade ringt 20 min tidigare.
Så ja ringde tillbaka, då va de inge svar, han hade hunnit somna. Typiskt :/

Ska hem till Välje idag igen, ska äta menamen till middag idag tror ja, gott som fan :)


Näe nu ska jag fortsätta här.


Puss hej!





Danni
Seni çok seviyorum Aşkım!
Sevgilim, Tek ser Varsin!


You and me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0