Måndag = Work.

Japp, måndag idag. Den värsta dagen på hela veckan!
Är bara allmänt lej och trött. hade varit skönt att bara sova idag :)
Men ska man jobba så kan man inte de heller.

Igår var en otroligt slö dag. gjorde i princip ingenting. Bara sov, åt och sov lite till.


Faaan, jag vill boka biljetterna nu, nuuu på en gång!
Känner mig så nojig, kommer inte kunna slappna av förrän jag har bokat allt ja ska.
Flygbiljetter och tågbiljetter..

Idag ska Helene på utbildning också med nå jobb, hoppas det går bra :)

Näe, nu orkar jag och kan inte skriva nå mer. Ska jobba nu...


Hejda!


Seni Seviyorum, Bi Tanem!

You and me Sevgilim!

Kommentarer
Postat av: Helene

Utbildningen var imorgon, hon hade skrivit fel i mejlet, bra att hon ringer och säger det. SVARAAA PÅ HOTMAIL! :p

2009-02-09 @ 12:20:10
URL: http://pisslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0