Sen ve ben Sevgilim...

Jahapp, Söndag idag. Känns så förbannat trist, skulle man kunna få förlänga helgen ett par månader tro? :]

Är så otroligt trött, var chaufför igår, kom hem kl. 06.00 imorse, skapligt slut då kanske...
Somnade inte heller förrän runt 07.00 kanske. Fy faan.

Idag blire staden igen alltså, men det roliga nu är att Sofie också hänger på in till stan :)
Jag ska tvinga med henne och sola solarium.
Det är en av mina fix idéer nu, jag har svårt att få färg i huvudtaget. Men nu jävlar.
Nu SKA jag ha färg.

Kanske kan det gå också, har kanske solat solarium 1-2 ggr totalt i mitt liv. Har liksom gett upp innan jag knappt försökt.
Men ja, ska sola som fan innan ja åker, annars känner jag mig bara extra blek! hahaha. :)
Men jag har 40 dagar på mig, alltid någonting!

Vill åka och hälsa på Helene! Så snart som möjligt. Men OM jag ens kan göra det blir det väl inte förrän i början av Mars.
Från Fre-Sön. Men det vore otroligt skönt, men som sagt... Får se om jag ens KAN göra det först.
Om jag har RÅD att göra det...

Nu ska jag försöka packa lite mer tror jag, hatar att packa! Fy fan :)


Puss Hej!

Jag saknar dig Älskling!


40 dagar kvar!


You and me Sevgilim!


I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0