Uppdatera meeeeraaa, Hellelelleleeeeeen!

Jadu Hellepelle. Du brukar inte heller vara så duktig på det. (undantag idag då)
Haha :)

Nu sitter jag i lägenheten, har nyss åkt lite bil med Sofie och Sork :D Hämtade bror min och hans kompisar.
Så nu sover Johanna i min säng, och Sofie borstar tänderna. Jag ska snart borsta tänderna jag med.

Tror nog fan det är läggdags nu! Lite trött börjar man bli.

Vette fan om jag ska hem till Välje imorgon eller inte, är lite sugen på det.

Har varit en riktigt trevlig kväll, fast man inte har gjort sådär jätte mycket :)
Synd att helgen snart är slut, söndag imorgon ju :(

Men det betyder, en dag närmare min återresa till Turkeeeey!
Ååååh jag längtar så sjukt mycket! Saknar Danni som en tok och vill bara vara hos honom nu på en gång.
Vill vakna upp imorgon brevid honom, det skulle va så sjukt underbart! En härlig tanke i alla fall.

Snälla, låt det bli den 27 Mars så snart som möjligt!!!! Sen när jag väl är tillbaka hos Danni så hoppas jag tiden bara stoppas!
Så kan jag va där i en evighet! :)

Näe nu är det nog sovtaaajm!


Hejda!


Natti!






Seni seviyorum Danni!

You and me Sevgilim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0