Aşkım Seni Özlüyorum!

Jag saknar dig min älskling!


Nu sitter man här på jobbet, har varit lite att göra idag. Det gör mig rastlös som fan!

Det var ingen bra morgon, jag vaknade först i hyfsat bra tid...
MEN, först går lampan vid sägen sönder.

Sen gör jag mig klar och har bara håret kvar att fixa, då hittar jag inte hårborsten. Springer runt och letar den
medans jag stressar upp mig själv till tusen. Hittar tillslut Helenes kam, så jag lånar den.
 
Sen springer jag ut till bilen och tänker "ja, jo men jag kanske hinner ändå"... Ja då vill inte låset öppna sig, jag hatar när de börjar krångla! Så då står jag där ett tag (Känns som en evighet) och försöker öppna bilen. Tillslut går det...
MEN jag blev någon minut försenad till jobbet, pinsamt...

Sofie och Johanna kanske kommer och hälsar på i lägenheten idag också, hoppas det :)
Då ska dom få äta menamen med mig och Helene, haha!

Åh, imorgon är det fredag, sen heeeeelg. Jag längtar, ska bli så skööönt!


Jag saknar Danni, jaa fy faan vad jag saknar honom! Min älskling!



Bi Tanem!

Näe nu ska jag försöka fördriva tiden den sista halvtimmen!


Hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0