Back to reality!

Yes, nu sitter jag här på jobbet igen. Är lite små trött faktiskt.
Dricker en kopp te, en extra god kopp te, för det är nämligen den sista påsen av det Turkiska teet.
Det teet som Danni köpte till mig för att det teet skulle vara bra för halsen.
Det smakar citron och mint, jag gillar det :) Men tyvärr är det här den sista påsen nu :(


Tog ett tag att ta sig hem igår, åkte från Helene runt kl. 16.00. Åkte förbi Sandra, hennes syster för att bränna två skivor till bilen. Sen stannade vi till hos min morfar, åkte väl lite efter 17.00 därifrån.
Kl. 19.30 ungefär var vi i Järvsjö. Där stannade vi på Sibylla och käka, jävligt gott kan jag säga, vi hade hunnit blivit jäkla hungriga då.
Sedan stannade vi till i Ytterhogdal runt kl. 21.00 kanske minns inte. Och runt 23.00 Var vi tillbaka i Välje.
Sedan var det bara till att åka in till Stan också, och jag snabbduschade innan jag gick och la mig.

Ja visst ja. Helene följde med också :D  Så nu ligger hon och sover i lägenheten! Haha :) Idag ska vi nog (som vi gjort hela helgen haha) göra menamen! Får se om hon kanske har lust att göra de hemma i Välje.

Visst ja! Måste ringa Sofie jag också, kolla om hon är upptagen idag, annars tänkte ja och Helene hälsa på na :)

Nu är det 4 min kvar tills jag börjar, så ska nog göra allting klart.

Skriver kanske senare.

Hejda!


Danni, jag saknar dig som fan!


Seni çok Seviyorum!





Ta mig tillbaka hit på en gång! Tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: helene

jo vi kan göra menamen i välje och glöm inte ringa sofie :) jag sover inte för jag blev väckt av att dom ringde om jobb. det var en bra väckning. tråkigare bara att det blev några extra timmar att vänta på dig för nu kan jag inte somna om.



oj, nu har du fått en kommentar också :) tummen upp!

2009-01-27 @ 10:00:57
URL: http://pisslisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Wohooo :) första kommentaren på evigheter =) Sofie ligger hemma och är sjuk :( Så vi får ta de senare i veckan sa hon.

2009-01-27 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0