Silly Really.

Jaha, nu ligger man framför datorn och väntar på att en låt ska bli färdig.
Håller på att knåpa ihop en skiva som jag kan ha i bilen :)

Så fort den är färdig så ska jag diska och duscha. Även så känner jag för att köra lite bil, så ska göra de också :)

Pratade med Helene för ett tag sedan, hon, Ali, Ibo och Danni var i lägenheten nu och skulle kika på film, Titanic.
Jag vill också vara där med dem och kolla på film, känner mig deppig. Vill vara med Danni!!!

Ska ringa honom om ett tag tror jag, alltid underbart att höra hans röst :)

Helene åker hem tidigt som satan iövermorgon. Kl. 13 är hon hemma, ska skynda mig hem till Välje då efter jobbet och ringa henne. Även så ska jag tvinga henne att skicka alla bilder, eller ja kanske inte alla, men nästan :)

Även så måste hon hitta ett jobb, vi måste smida planer snabbt nu, till nästa resa dit :)

Ska även göra lite menamen sen haha, det ska bli min lunchlåda tills imorgon, gött gött :D






Even know im not with you, I always think about you lately I've been going crazy
Cause im missing you.


Saknar dig sötnos!


Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0