The one and only!

Yes yes, nu är man här igen och skriver. Som ni ser så är min blogg under en snabb ombyggnad.
Min vän Helene Winberg (Pisslisa.blogg.se) Håller på designar om den, hon tyckte väl den va ful eller nåt... Hahaha.
Isåfall höll jag med om det.

Nu är det inte så sjukt långt kvar tills jag slutar, tack och lov. :) Då ska jag och Helene brumma hem till Välje i Sigman :D
Ska först till lägenheten bara och plocka ihop lite saker. Sedan blir det slapp helg, ska eventuellt på Dollar Store imorgon också.

Käkade en kyckling/curry macka nu på lunchen, som ja köpte på mr husman. Den var faktiskt riktigt god :)

Nu ska jag göra något vettigare, kanske skriver sen.

Üzülme!
Senin için bekleyeceğim sevgilim.
Herşey yoluna girecek.
Hatırla... sen ve ben!

Senin için ölebilirim...




Hejda!



Jag saknar dig älskling, vill vara hos dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0