This long distance is killing me.

Sitter på jobbet nu, är så sjukt trött!
Har ätit som fan, är hungrig hela tiden! Har ätit 2 sånna där sportchoklad, 2 päron, 3 clementiner, 1 halv baugette, 1 kopp choklad har jag druckit också och är nu inne på min 3:e kopp te :)

Ska snart upp och göra Simon lunchsällskap på plan 3, då ska jag nog köpa nå choklad igen haha :D

Idag ska min bror operera armen, och samma tid ska min moster operera sig också, fast i Chile...
Kl. 12.00. Min moster oereras typ 08.00 eller nå sånt i Chilensk tid med i Svensk tid blir det 12.00.
Lite creepy att dom har samma operationstid. Alltså håller operationerna på precis just nu.

Vill så jävla gärna tillbaka till Turkiet! Det var så roligt där, faaaan! Undra om Helene och Ibo saknar oss, det hoppas jag då fan, annars... :D Måste ju ärligt talat kännas lite tomt i lägenheten där nu sedan jag och Danni åkte därifrån.

Vilken jävla hemresa jag gjorde egentligen, undrar hur fan jag orkade det?! Kan liksom inte förstå det när jag tänker på det. Shit!
Det tog en lång bit över ett dygn, men orkar inte berätta mer ingående om den nu, så jag gör det senare!

2 min kvar tills jag ska sitta lunchsällskap :) Så nu ska jag nog avrunda detta!

Kan bara säga att jag saknar Danni sjukt mycket!

Hejda!

kapa çeneni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0