Home again...

Ja, kom hem från Turkiet i fredags. Och för er som inte vet åkte jag dit förra fredagen. Den 29 Maj alltså. Bokade även resan dagen före, 28 Maj, på torsdagen. Blev lite sådär impuls grej.

Hade lite trubbel och krångel med mitt förhållande där men nu börjar det ordna upp sig. Känner mig dock väldigt depp över att vara hemma igen.

Seriöst, ibland undrar jag om jag verkligen hör hemma i Sverige. Jag menar, här fryser jag ihjäl. Just nu regnar det, har gjort det hela dagen. Shit! Blir galen på detta.

Jag har lite crazy ideas i huvudet. Ska nog kanske försöka att söka jobb i Turkey, för jag trivs som så bra där. Så vore inte så hemskt ändå att testa på lite jobb där. Tänk, en massa sol och jag behöver inte frysa. Underbart! :) Plus att människan jag älskar är ju där så ja, varför inte. haha.

Men ja, ska fundera med på detta och återkomma när jag fattat ett beslut.

Jag är mycket trött känner jag, somnade as sent igår.


Från balkongen på hotellet.


Jag.

Äh va fan.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0