I'm still a rock star.

Tears are words the heart can't express...    Sant så sant.


Ligger i sängen hemma i Välje nu och funderar. Kanske skulle ha kikat lite på paradise hotel, tills jag blir trötter.
Jobbade till kl. 21.30 idag, var riktigt seg när jag åkte därifrån. Mötte Sofie och Malin alldeles bortanför brunflo. Skyndade mig att ringa Malin och frågade vad dom skulle göra i staden, dom skulle på donken. Så då fick ja följa med dom istället, så jag vände och brummade ikapp dem, sedan poppade vi massa musik i min bil :)

Vi måste nog vara bäst på att digga Right round med Flo Rida. Fan. :)

You spinn my head right round, roight round. When you go down, when you gooo doooown dooooown!


På lördag försöker vi satsa på Kvarna, och jag ska dricka. Kors i taket va?! Det var ett tag sen jag partade. I och för sig, i Turkiet va det inte helt nyktert, men det räknas inte :) Men ja jävlar, på lördag måste det bli paaarty! Nu ska jag ut som nybliven singel, spännande, haha! Eller ja, egentligen har jag väl varit singel ett tag nu, men de blev ju som inte officiellt förrän nu då. Nej nu blir det till att ha roligt i helgen!!! :)

Jag känner faktiskt inte så stor förlust över Danni, jag var nog redan så less på att han velat på så jäävligt. Och sen hade han tydligen bestämt sig för va han ville, men inte fan sa han de till mig inte!! Han kunde ju sagt att de va riktigt slut mellan oss och att han träffat en ny tjej nu, istället för att jag skulle tro att han funderade över hur han ville ha det. Näe fy fan, ingenting att ödsla mer tid på.

Inte Spilla några tårar över det inte! Det ska då fan inte få sänka mig i all fall :)
Im already moving on! Wohoo!


You weren't there, you never were
You want it all but that's not fair
I gave you life, I gave my all
You we're there, you let me fall

So, so what, I'm still a rock star
I got my rock moves and I don't need you
And guess what, I'm havin' more fun
And now that we're done I'm gonna show you tonight

I'm alright, I'm just fine and you're a fool
So, so what, I am a rock star
I got my rock moves and I don't want you tonight


Äh nu skriver ja inge mer här.

Hejdaaa!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0