Jag är ju knäpp på riktigt.

Är i Sandviken nu jag, åkt ner hit idag. 
Kör min brors bil, en Diesel, Mitsubishi Carisma. Wohooo!

Ska på arbetsintervju imorgon jag, tänka sig. I Örebro! Om ett jobb på Robin Hood Latino Club i Alanya.
Jag måste ju vara galen på riktigt. Men äh, känns rätt. Är riktigt peppad faktiskt!
Men skulle det vara så jag får jobb där så skulle jag bli livrädd. Peppad och livrädd på samma gång. huuh!

Har börjat kolla på Danska Paradise hotel 4 som går på 6:an. På vardagar efter kl 00.
Finns en riktigt het kille i detta program.. Mmm.. Brukar inte bry mig så mycket i sånt när jag tittar på tv.
Men det finns ju undantag ;) Det är fotboll och Zlatan annars. Haha



Haider, Mr paradise. Niiice.. ;)



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0