Jobb och Chaffis. wohooo!

Idag jobbar jag. Från kl. 13.00 - 18.00, sen ska jag åka till Lockåsen och äta middag. Med familjen och Siv och Staffan.
Är så otroligt jävla förkyld, fan. Trycker i mig en massa massa te nu för att få ordning på halsen. Dock är det blåsan som får ta smällen, måste ju fan på toa stup i kvarten, teet rinner ju bara rakt igenom tror ja.

Idag ska jag va chaffis också, eller ja ikväll. Ska skjutsa Johanna från Lockåsen ikväll, sen vet jag att ja ska skjutsa mor å far hem inatt från Lockåsen. Jag lär väl bli en del på holmen också, där lär det ju va en massa folk :)
Och klä upp mig ska jag försöka göra också. funderar på klänning och högklackat. Man kan ju va snygg även fast man e nykter å chaffis, eller hur?! ;)

Nu ska jag fortsätta jobba. Ha det gött allihopa!

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0