21 Dagar...

Sitter på jobbet nu, 2 av våra program strular, så kan inte göra sådär jätte mycket precis.
Tog en halvtimmas lunch idag så då får jag sluta 30 min tidigare :) Så, om 20 min får jag ta helg.

Ska åka upp på coop, stor shoppa grejer till Zigge, och handla blommor och kort till mamma, på pappas order.
 Han ville att ja ska köpa det från honom till mamma, för han hinner inte upp dit i tid.
Kl. 17.30 ska jag vara på bowlinghallen, då blir det grillbuffé med familjen, sen bowling.

Tog ut Zigge ur terrariumet igår, skulle låta han få komma ut och umgås en sväng.
Ser då att den lilla stackarn har gjort illa sig på något, såg ut så i alla fall.
Såg ut som att han skadat något fjäll på ryggen och lite på kinden. Huvva stackarn!

Ringde veterinären idag, frågade lite om hur man gör med rivsår (?) på ormar.
Lät som att det borde gå bra om såret inte är djupt, och tror inte det såg så djupt ut.
Ska kolla noggrannare på det när jag kommer hem ikväll.

Vill till min älskade Danni nuuuu! Fy faaan i helvete vad jag saknar min sötnos nu!
Vill bara kraaamaas! <3

Nu är det 15 min kvar innan jag kan gå, sweeet...
Nej nu ska jag sluta skriva.



Danni... Bitanem, Seni Seviyorum <3


Puss hej!


You and Me Sevgilim!

21 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0