22 dagar...

Fortfarande fantasilös rubrik... I know..

Sitter på jobbet nu, slutar om exakt 6 min...
Ska ner dirket på Pizzaland då och hämta pizzor jag beställt på order av far min. Haha.
Meeen, de ska ju bli gott med pizza i alla fall :)

Jag vill verkligen till Turkiet nu på en gång! Vill verkligen kunna teleportera (visst heter det så?) mig dit. NU!
Men det är inte så långt kvar nu förren jag kan få pussa och krama på min sötnos hur mycket jag vill! Längtar!
Ska bli skönt att inte behöva sova själv också, myspys!

Imorgon blir det Bowling med familjen, för då fyller mor min år. Grillbuffé ska vi käka där på bowlinghallen också.
Hoppas det blir roligt :)

Neej, måste tanka bilen också, hade glömt bort de. Faan, har knappt råd med det ens.
Ska i med 100 kr i alla fall, det räcker eventuellt till imorgon.
 
Det känns som att det är fredag idag, typiskt. Hade varit otroligt skönt! Meen, en dag till, sedan äntligen helg!

Nu ska jag sluta skriva och registrera mitt arbete.



Seni seviyorum Hayatim! Sevgilim! Bitanem!


Puss hej!

You and Me Sevgilim!

22 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0