My life would suck without you.

Honestly...
My life would suck without you!!


(Kelly Clarkson - My life would suck without you)


Sitter på jobbet nu, börjar om 6 min. Känner mig otroligt trött, blev till att jag somnade sent igår.
Idag ska jag iväg och sola efter jobbet (som jag även gjorde igår), sedan upp till lägenheten och städa.
Känns otroligt drygt att städa men det är sjukt stökigt nu, diska måste jag också :/

Jag vill hälsa på Helene, aah får panik. Vill iväg nu på en gång!!! Ingen som vill skänka mig en tur/retur biljett Östersund - Gävle? :) Hoppas kan man ju alltid. Haha!

Imorgon är det fredag, vilket betyder, ÄNTLIGEN helg igen! ska hem till Välje och ha världens lugnaste helg tror jag.
Imorgon är det bara 2 veckor kvar till  trippen to my love and to Turkeeey! Längtar som satan!

Nej nu ska jag logga in mig här.

Denna knåpade jag ihop igår, däremot skulle jag tagit bort den vita bakgrunden eller något, e dock för lat.
Så nu får det se lite halvslarvigt ut :)




Puss hej!

You and Me Sevgilim!

15 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0