Nykterist? JAVISST!

Hell yeah!
Efter lördagens bravader så har jag bestämt mig för att bli halvnykterist! 
Det betyder alltså, inge mer fest.. Kanske bara ett glas alkohol (kan ju variera vad) någon gång.
Men INGE FESTA! 

Jag vet, jag låter otroligt tråkig. Men det finns fan egentligen inte roligt med att festa längre. 
Ångest, bakfylla och minnesluckor? Ser inget roligt i det... Så vi skippar det va? :)

Sitter hemma nu, huvudvärk, helt slö i kroppen. Inte vidares roligt. 
Fick feber igårkväll, däremot har jag ingen feber nu tack och lov.

Jag saknar Danni så förbannat mycket!!!! Förvånad?? Haha, dum fråga ;) 
Vill bara kramas och pussas!!! Krama och aldrig släppa taget igen!!

Äh inget mer skrivande nu! 


Puss hej!


You and Me Sevgilim!

18 Dagar...

I don't wanna wait no more!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0