P-piller...

Japp, va till ungdomsmottagningen igår och bytte p-piller.
Jag har haft nå piller som heter restovar, hade dom i nästan 4 år tror jag och jag räknat rätt :)

Men nu blev det dags att byta, fick några nu som heter Yasmin, hoppas dom är bra.
Hoppas att mitt humör blir bättre :)

Jag är så trött idag, vill verkligen inte vara på jobbet. Jag vill bara försvinna i huvudtaget.
Jag borde gå i ide eller något... Bara försvinna en sväng... Skulle nog behövas..
Känner mig rätt deppig idag, jävla drygt. Vill inte de!

8 Dagar kvar nu, imorgon alltså bara en vecka. Fan va nervöst.

Nu ska jag strax logga in och sätta igång och jobba..

Jag saknar dig :'(

Puss hej!


You and Me Sevgilim!

8 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0