Siktir git!

Sometimes i just want to disappear from this fucking world..

Det kan inte vara färg varje dag...


Jag känner mig så deppig, vill peppa upp mig lite... Ska försöka klura ut hur...

Skulle man inte bara få kunna stänga av allting, bara för ett litet tag. Stanna tiden en stund...
Så man får hinna tänka klart...

Såklart att man ska känna sig lite nere nu då, det är ju egentligen nu jag borde hoppa av glädje?!
11 dagar kvar var det ja...

Saknar min bil sjukt mycket, vill kunna åka vart jag vill igen. Inte vara tvungen att ta bussjävlarna som har sjuka tider.
Faan blir ju galen när jag inte tar mig någonstans... Hoppas den blir färdig i veckan, men jag har ju ingen aning.. Deppig var ordet...


Nu ska jag göra nå vettigt istället för att skriva en massa skit här...

Puss hej!


Jag saknar min älskade bil!


11 Dagar kvar...

I don't wanna wait no more!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0