Crazy cat!

Lyckades tvärslockna på soffan inatt jag.. Med ett avsnitt av kvarteret skatan, så jäkla slö var ja igår..
Och inatt kommer vår äldsta katt Oliver och fick för sig att tigga mat.. Och han har kommit underfund med att han kan bitas i näsan och fötterna för att man ska vakna..
Fattar int varför katta int bara kan äta torrfodret under natten då? Fast de är väl klart, han såg väl sin chans när han såg mig sovandes på soffan.. Ihärdig som fan var han också, puttade ner honom ett flertal gånger från soffkanten. Har lite dåligt samvete över det idag eftersom han är rätt gammal, men i och för sig får han väl skylla sig själv om han ska bitas sådär.. Och i näsan, de e lågt. Tur han int biter nå hårt.. 


The Crazy cat, Oliver!


Nä, om man kanske skulle gjort sig någon macka så man får i sig lite frukost? Mjoo.. Sen ringa Sofie kanske.. Ska ju på polkagris jakt idag, vi vart så sjukt sugen på de igår! Med violsmak eller nåt, e fan gott de!!

Min syster kampades nyss med ett sånt här älgflugsäckel-som-aldrig-dör, tror hon vann kampen. Hon hällde vatten över den sen sprayade hon ner den totalt med doftspray (?!). Verkade vara effektivt iaf, men hon tror inte att den dött än.. Men de har den ju såklart.. Den må va nästintill okrossbar, men parfymen stod den int emot, Haha!! well, kanske man ska sitta redo med parfymflaskan nästa gång ett sånt fanskap dyker upp! :)



Appropå mest ingenting, jag tycker fan den här låten är härlig ja.. Man blir nästan lite glad av att höra den på nå vis..

Shakira - Waka waka (This time for africa)

The pressure is on
You feel it
But you've got it all
Believe it

When you fall get up
Oh oh...
And if you fall get up
Oh oh...

Tsamina mina
Zangalewa
Cuz this is Africa

Tsamina mina eh eh
Waka Waka eh eh

Tsamina mina zangalewa
This time for Africa


Nä, nu ska jag göra mig lite frukost. Sen skulle man ha kollat på lite jobb på arbetsförmedlingen också. Dags nu kanske!


Puss hej!




Omnium rerum principia parva sunt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0