Malum quidem nullum esse sine aliquo bono.

Århundradets tråkigaste dag.. Har varit hemma HELA dagen, börjar känna att det ger mig panik, är så sjukt uttråkad och rastlös att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Hjälp! Hade gärna velat hälsa på Sofie, men hon ville helst bara vara själv ikväll och slöa då hon haft en jobbigt dag på jobbet, så well..

Funderar på om jag bara ska ta bilen och åka en sväng, vrida på maxvolym på stereofan och poppa, och bara åka lite, är skönt de, plus att ja kommer hemifrån en sväng.. Känner mig så otroligt frustrerad, men varför? Nä, jag har nog helt enkelt en dålig dag.. Så måste det vara, eller?

Även att jag skulle behövt plugga, men har ja gjort det då? Näe.. Det är som en spärr, jag vet att jag måste, men likt förbannat gör jag det inte.. Jag bara gör helt onödiga saker istället.. Måste verkligen bättra mig på det.. Får ju ångest varenda gång jag kommer på att jag borde plugga.. Det är nästan som att jag ger upp i förväg, att jag i förväg bestämt mig för att de inte kommer funka.. Men så kan man ju inte göra?! Fy på mig..  

Nä, nu tar jag bilen och far en sväng...


Puss hej!




Malum quidem nullum esse sine aliquo bono.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0