Forget about the past.

Åh, idag känns som en lite bättre dag.. Hoppas jag i alla fall.. Känner dock att jag skulle behöva en stooor kram!

Sov rätt länge idag också, men int som igår i alla fall! :) Fan, de har plingat i telefon hela morgonen ungefär, sen när fick ja så mycket sms? Blev lite brydd, haha! Men de e ju lite skoj ibland de å!

Tänkte ja skulle försöka kicka igång min gamla telefon, den tvärdog ju i vintras, glappade som fan när man skulle ladda den, så tillslut gick de int. Men bara ja hittar laddaren så funkar det nog med vilja, våld och vaselin! Skulle va kul och se en massa gamla meddelanden, där finns det nog diverse, är bra nyfiken när man int minns allt.. Lite minnen på både gott och ont kanske.. :) Ibland kan man sakna de förfluta, bara förra sommaren kändes av någon anledning så mycket roligare än denna. Men lika bra och sluta upp med de på en gång, bara blicka framåt. Forget about the past, there is no coming back anyway.. Den här sommarn är ju inte fy skam direkt den heller! :)

Skulle jag ha varit nyttig och tränat lite snart, fick hem två träningsdvd:er till idag, så nu jävlar blire åka av! Skaka rumpa, skaka rumpaaaa!


Puss hej!



Härlig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0