Silly girl.

Jahapp, här sitter man vaken 03.49, but why? Nä har fan int en jävla aning egentligen, bara grubblar på och filosoferar som vanligt.. Och min lilla misse Kito ligger på sängen här bredvid så tyst så, och ser så förbannat jäkla söt ut, tror ja lägger mig där å myser en sväng snart..

Åh, skulle vela ha lagt mig och kollat på en film, en sån där film som gör en så jävla glad, en så vill ja se.. Som man kan pigga upp humöret lite med, men kommer int på någon sån just nu.. Fan å..

Förstår int, den här lilla ensamhetskänslan som smög sig på mig tidigare idag sitter fortfarande i. Måste va vädret å allt som gör det, hösten närmar sig å de blir bara kallt, blött och mörkt.. Är inte så överförtjust må jag säga, huvva.. Hur kommer det sig att man börjar känna sig lite ensammare på hösten än på sommarn? Hur kan årstiderna påverka en på de viset? Jävla årstider, lite stryk borde dom allt ha!

Fan, påtal om höst.. Int så jävla långt kvar innan man blir lite äldre å, hela 21 år.. Sedärja, Oktober kommer ju vara här på 3 röda.. Det betyder ju även att de snart är ett år sen ja gjorde min andra tatuering, dags för en tredje då alltså.. Hell yeah! Vart skulle man satt den då? På något diskret ställe i alla fall..

Fan, ja skulle nog ha köpt mig en bok, så man kan läsa lite så man stänger av tankegången en sväng.. Fungerar ju faktiskt klockrent att läsa om man vill sluta tänka en sväng.. Så grymt skönt! Åh blev så sugen på att klinka på pianot, men de går int för då väcker ja ju resten av huset, och då blir de fan inte nådigt.. Dom skulle upp kl 6 imorgon..



Horoskop från: Dagenshoroskop.se



Skorpionen - Dagens horoskop


Skorpionen (2010-08-23)
En familjediskussion står i fokus. Du kan också känna för att dra dig undan allt och alla i kväll.


Skorpionen - Veckans horoskop

Skorpionen Vecka: 34 (2010-08-30 - 2010-09-05)
När man inte har en massa ouppfyllda önskningar, bär man inte på en massa frustration. Din frustration är kanske något positivt – du vill ha ut en hel del av livet. Du får antingen acceptera att p.g.a. dina ambitioner, kommer du att till och från vara helt underbart frustrerad. Eller också kan du stryka ner din önskelista och bara vara nöjd.





Nu känns det som jag bara skriver här för att ha något att göra, de är bara en massa onödigt som kommer ut.. Så tror vi avrundar här va.. Ska se om senaste True blood avsnittet kommit ut ändå så..

Tooudelouu motherfuckeeers!





Silly girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0