Strip aerobics.

Well well, har tagit en promenix idag med Sofie i Böle. Rätt härligt, men otränad som man är hade man redan ont i kroppen idag, särskilt ryggen, sedan man grävt en där jävla ankdammen igår. Men det ska jag fan ändra på! Jag måste verkligen börja träna. Vill ha en snygg, lagomt vältränad kropp, bli lite smidig. Rumpa och mage känns som första prio att träna!

Köpte mig två tränings-dvder från Cdon som kom för någon dag sedan. Carmen Electra strip aerobic och Carmen Electra Lap dance. Jäkligt intressant faktiskt. Ser skitkul ut ju, men svårt. Må träna mig lite så ja blir lite vigare innan ja lyckas få ihop de där tror ja. Även så var dom såklart 3 och 4 i ordningsföljden av dvderna. Så nu har jag beställt 1 och 2 också. Måste ju träna upp alla rörelserna först innan ja kan ge mig in i leken! ;) Hoppas jag får hem dom på fredag då! Såå, ska bli intressant att se om sånna där tränings dvder funkar, kanske man lyckas utföra en snygg lap dance sen! Hehe..

Nä, tror faktiskt ja ska försöka mig på ett litet träningspass redan nu, så ja får känna mig lite nyttig. fast kanske man skulle ha kastat i sig lite mat först. Bacon och nudlar, mindre nyttigt.. Men gött! :)


Lap Dance..




Puss hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0