Tomorrow is a new day?

Åh herregud vad man mått piss tidigare idag, nu har det lyckligvis ordnat upp sig.. Har haft en jävla huvudvärk och mått illa, jävla förrädiska bakfylla.. Men man mår väl som man förtjänar förstår jag..
Skulle ha köpt mig en pizza tror ja, eller ja vet inte.. Att man ska få beslutsångest över de å.. Nä, kanske skulle haft kebab istället... hmm..

Fan idag är en sån här dag igen då man känner sig konstigt ensam, som om nånting saknas.. En dag då man nästan kan känna sig ensam bland människor.. Why is that? Men well, går väl över snart får jag hoppas..

Ibland känner man hur enformigt ens liv är, ibland ger det mig nästan panik.. Man vill göra något nytt, men törs samtidigt inte. Ska man flytta ifrån de här kanske? Ska ja söka in på den där skoljäveln och dra härifrån i 3 år, törs jag de? Vill jag ens egentligen gå den linjen? Funderar så sjukt mycket på de där.. Men kommer aldrig fram till ett vettigt svar.. Vad vill jag ens med mitt liv? Alltså jag har fan inte en jävla aning, just nu är de nästan så man känner sig instängd i sig själv.. Jag sätter hela tiden begränsningar för mig själv, not cool. Ingenting är omöjligt så länge man har viljan att göra det.

Tomorrow is a new day,
brukar det låta.. Men just nu känns det inte så. Just nu känns det mer som, Tomorrow is the same fucking day as yesterday. Typ.  Nä nu ska jag inte vara negativ här, men ibland tänker jag på det att mina dagar ser väldigt lika ut hela tiden, samma sak varje dag, och visst funkar väl det också, men ibland vill man bara försvinna iväg någonstans ett tag, ta en paus från min enformiga vardag.. Go wild and crazy! Eller nåt, haha!

Nånting som skulle vara riktigt grymt skulle ju vara att dra och jobba i Nya Zeeland på obestämd tid, vill ju så gärna till Nya Zeeland, det ser ju ut och vara så overkligt vackert där! Men de är nånting ja inte heller skulle tordas, antagligen. Fan, vilken fegis ja är.. Aja, en upptäcksresa genom hela Nya Zeeland kanske ja skulle våga i alla fall.. :)

Nä, back to the bed. Eller nä, skulle ju fan duscha ja.. Into the shower då..


Puss hej!


Hur fint som helst ju!!!

ett litet youtube klipp här å, skitfina bilder ju.

100 % Pure New Zealand













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0