You don't know.

Åh, är helt slut i kroppen. Har precis grävt en liten ankdamm och Hector och hans nya fruntimmer Leona. Grävde en djup en grop, i med pressening i de, sen grus, sen en jävla massa hinkar vatten (då vattnet int funkar i stallet måste man hämta i en brunn bredvid). Ja grävde ungefär allt å min syster hämtade allt vatten. Jävla slitgöra. Jag sa de till Hector, att han är en liten jävla lyxanka han, som får en egen pool. Bortskämd är han å, verkade inge pigg på att bada när vi väl va klar.. Tack för den!

Ska väl iväg på kaffe i Botåsen hos Lena snart, måste nog bara vila lite först, och byta om. Sen vet jag int om jag och Sofie kanske ska iväg till Svensta och kolla hårfärg och drinkmixar! Skulle ha slingat håret lite, känns lite trist som det är nu. Avslutning på holmen på lördag, kanske skulle ha snyggat till sig till dess! Haha! ;)

Fan vad allting kan kännas hopplöst ibland, det är ingenting som funkar som det ska. Det är någonting som går fel hela tiden. Murphys lag visar sig överallt. "Om något kan gå fel så kommer det att göra det", Typ. Haha jag låter så sjukt jävla negativ, men ibland får man fan vara de! Bara man inte är det jämt och ständigt så.

Jag vet seriöst inte vad jag ska skriva nu, finns en jävla massa som snurrar i huvudet som man grubblar över. Men det är då mest tankar som jag behåller för mig själv. Så, det blir int bättre än såhär..

Nu ska jag gå ifrån datorn och byta om och slänga mig i bilen. 

Puss hej! 





Förresten:

Dagshoroskop - tisdag 17 augusti

Idag får du goda ekonomiska nyheter, och därmed kan du välja att unna dig själv något som du så väl behöver. Dagen genomsyras av en positiv atmosfär.

Veckohoroskop - vecka 33

Detta är en period när du lätt kan känna dig rätt isolerad och inte riktigt veta vad du skall ta dig för, oförmögen att verkligen använda dig av ditt inflytande för att få vad du vill ha. Du söker din tillflykt till drömmarnas och fantasins rike, och det är också här som du gör veckans mest berikande upplevelser. På ett sätt är detta en utmärkt tid för kärlek och för relationer. Du känner att du skulle kunna smälta samman med någon som har ett mycket fördelaktigt inflytande på dig. Problemet är att du kanske inte kan göra så mycket åt detta rent konkret nu, och kan behöva nöja dig med att drömma. Om en månad eller så kommer du att kunna bestämma mer.

http://www.spray.se/horoskop/skorpionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0