Vi gör ett nytt försök då!

Okej, ett av mina nyårslöften får väl vara att jag ska bli bättre på att blogga.. Men det viktigaste nyårslöftet jag har är ändå att sluta snusa! Sen måste ja nog lägga till "att resa utomlands 2011" på listan också. Vart vet ja int riktigt än, men ja å Sofie ska då fanimej utomlands nästa år!! London kanske? Skottland? Eller nåt soligt varmt land, äh vi får se..

Följde med Jenny till stan idag och kollade mellandagsrean lite. Fick faktiskt med mig lite saker hem, två set underkläder och en kofta och en jacka. Jackan va fan riktigt snygg, halva priset på Stadium vare, en svart Everest jacka med blå och vita detaljer, Niice! Och koftan inhandlade jag på Gina Tricot, en vit supermjuk en, myyys! Sen blev de underkläder från Både Gina tricot och H&M. Blev faktiskt en korsett från H&M, kan ju va bra å ha. Riktigt nice faktiskt! Men fan va tröttsamt de är att springa på stan, inte direkt min favoritsyssla, jag får sån beslutångest när ja ska handla också. Nä tacka vet ja internet, så mycket bättre att bara beställa hem de! Haha!

Skulle försöka hitta en klänning till nyår också, men hittade fan ingen som va bra, surt! Den som ja tänkt mig från H&M, en grön draperad sak, den va slut i min storlek, blööh! Men men, kommer väl på nån outfit. Har väl nå hemma redan som ja kan ha på mig, men skulle ju va kul me nå nytt! Så måste lösa de problemet lite snabbt!

Fan, på lördag äre nytt år, 2011. Fy fan va tiden går snabbt, är de bara ja som tycker att de här året bara flugit förbi?? Har knappt hunnit med ja. Känns bara som de va förra månaden de va Nyår 2010.. Haha fy fan vilket kaos de va den kvällen, kommer nog aldrig glömma den kvällen!! Eller ja, aldrig glömma de ja minns av kvällen! Någon minneslucka blev de väl! ;P

Så, har legat och kollat på vänneravsnitt någon timma nu, fan de går ju int att sluta kolla! Har dock sett säsongerna lite i oordning, lite dumt. Började med säsong 6, sen blev de 5, sen 4, och nu 7. Ska börja med något avsnitt från säsong 8 nu tänkte ja, e så mycket man glömt ju. Måste se hur de går! Jävla serienörd ja e!! Kanske att Chandler och Joey e överlägset bäst, och deras husdjur!! Haha! :)

Nä, nu ska ja sluta svamla här! Nu blire nåt mer vänneravsnitt sen ska ja sussa ja!

Gonatt! 





Lägger in ett klipp från Vänner på en gång! Så bra, haha! :)




Puss hej! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0