Leka fotograf.

Var duktig och klev kl 09.30 idag, kan knappt minnas när det hände sist. Nu när man är arbetslös sitter man uppe hela nätterna och gör ingenting i princip. Så då sover man hela dagarna istället. Men igår somnade jag runt kl 00.00 någon gång. Va stolt jag var över mig själv! :)

Har inte haft så sjukt mycket att göra idag, har kollat lite om volontärarbeten på datorn, ja och Sofie är sugen på att göra något sånt, skoj! Sedan var jag till Hackås en sväng och drack kaffe med Frank och Fredrik, trevligt! Har jag en jävla tur kanske Frank och Fredrik kan fixa min bil idag, kanske, hoppas hoppas hoppas! Saknar min bil s mycket nu, skulle vara så skönt att kunna köra den igen, kunna va borta hur länge ja vill utan att ja ska behöva tänka på om mamma ska ha bilen eller inte, då det är hennes bil jag lånar. I want my own car!

Idag har jag lekt lite fotograf för att fördriva tid, kan va lite roligt ibland det faktiskt.

Lägger upp lite bilder här som jag tagit idag:






































Äsch, nu ska jag göra något vettigt..

hejda!

Kommentarer
Postat av: Caanez

hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips som alltid är bra att ha, kolla gärna in men lämna en kommentar innan du går så jag vet vad du tyckte :). om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för denna kommentar.. kram caanez

2010-02-15 @ 16:47:00
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0