Hej jag är en förvirrad tjej som säger hej!

Jaha, va fan sitter jag uppe för nu egentligen?!
Ja kan inte sova, lejsamt! Skulle nog behöva gå i ide ett par månader, av diverse anledningar.
Jag ska tamme fan lära mig å stänga av skallen på nätterna så man somnar snabbare! Vore nåt de.
Men har som inte riktigt fått till det, jobbar på det iaf..  Skulle vilja ta en tripp till Sandviken, men har ja råd då?
Nää, så fan heller.. Jobb? Ja tack! Även att det tillkommit ännu ett problem på Sigman, bränd koppling.. Den bilen tycker nog egentligen inte om mig, bara ja som inbillar mig att den älskar mig.. Branog typiskt..

Nää.. Nu SKA jag fan sova.. De här håller inte!

Godnatt för faaeen!


Well, Hej jag är en förvirrad tjej som säger hej!

Hejda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0