Sömnlös i Välje..

Ja jo, skulle ha sovit ja.. Men är fan int riktigt helt trött för de än, förstår int riktigt varför.. Irriterande.. Eller joo, sov ju till kl 14 idag så är ju säkerligen därför...
Skulle väl egentligen gått å lagt mig i sängen och gjort ett giltigt försök att sova, men är alltför nyfiken om senaste avsnittet av True blood har kommit ut än.. Vilken jävla serienörd jag är!!!! Skäms på mig!

De e fan int långt kvar till Tallinn resan nu hell, längtar! Snart en vecka kvar.. Skönt att komma bort från Oviken en sväng, även om så bara 3-4 dagar.. Det räcker fint det! Får man ju handla med sig en massa alkohol hem, en hel del vodka.. Då ska de fanimej bli drinkkvällar!!! Rosa pantern å redbull/vodka.. ME LIKE!

Påtal om alkohol.. Hoppas fanimej förskylningen ger sig snart så jag får ta en svängom på stråket i veckan! Är fan rätt pepp på de!! Hoppas bara Sofie får någon barnvakt, isåfall bär de nog av på tisdag elle onsdag.. Skulle va asjävlakul de!

Men näää, nu ska ja fan kolla upp de där jävla avsnittet sen blire sängen!

Och nää, avsnittet hade inte kommit ut än, tuur, då kan ja gå å lägg mig nu! Då vet ja vad jag har å göra imorgon när ja vaknar istället! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0