It must have been love.

Jag har hittat en grej på internet idag som jag VERKLIGEN VILL HA! En Åtelkamera.
Det är en kamera man sätter upp uti skogen vid t.ex. en saltsten, sen fotograferar den djuren som rör sig vid saltstenen. Den har en sensor så att den tar kort så fort den känner av en rörelse framför den.

Jävla fränt! Tänk när stor bjenn kom å häls på dan da, då fastnar han på kort siddu.. Skulle ju va riktigt AWSOME! Jag som gillar å ta pick-upen upp till skogen å kike på alla spår, hur kul vore de int å ha en åtelkamera då så man kunde fotografera de små liven! :) Nä en sån ska då fan finnas här hemma så fort de finns pengar, punkt!

Åh ja vill få till min stackars trasiga älskling till bil som står ute i regnet å skäms.. Men smakar de så kostar de.. 6000 nånting kostar reservdelarna till skrället, å de är ju inte det enklaste att skrapa ihop när man är arbetslös.. Jag får väl vänta tills skattepengarna ramlar in, då har jag råd med det iaf.

Åh, förresten, har beställt skolböcker nu, två stycken. Matematik C och Biologi A. Nästa måndag ska jag börja plugga de två kurserna, känns riktigt kul faktiskt! Får se om jag tycker det då dock...

Nä men ja men, kanske skulle ha slutat skriva här nu och göra något vettigt.. Ska t.ex. mata lilla Ziggepigge, de ligger 3 upptinade möss och väntar på honom.. Kanske tar något kort under hans middag sen som ja kan lägga upp!


Tjillevippen!




Jag och min söta Ziggepigge.

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, en sån kamera skulle inte vara fel att ha! sjukt häftigt :)

2010-07-07 @ 14:46:51
Postat av: Angelica

Jaaa branog å! Ska fan införskaffa mig en sån så fort ja kan! :)

2010-07-24 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0