Nostalgi?

Sitter och tänker tillbaka lite på vinter 2009, ett år sen nu snart, nostalgi, om man redan kan säga så! Hehe! Åh vad jag inser nu att jag saknar det, så inni också! Satt säkert då som nu och grubblade sönder mig. Men de minns ja då inget av, har bara fina minnen i huvudet just nu.

Sitter och kollar på en massa kort och bara sitter å småflinar hela tiden, vi hade bra kul!

Sitter och minns alla mysiga filmkvällar, oftast var det Hackås som var destinationen för filmkvällarna. De va riktigt kul ju! Och Sigman levde också, och rännde utav bara fan, hit och dit hejle tia. Åååh! Sigman älsklingen!

Sitter också och minns kvällarna man satt uppe hela natten och bara surrade, fan va ja saknar att bara sitta och surra me dig. De va så härligt avslappnat. Surra och kolla på film, blev mycket av de!

2010 har varit så jäkla kaosartat, har nästan inte fattat något av händelseförloppen de här året. Ett riktigt otursdrabbat år på något vis. Och värst är ändå att Sigman inte fått varit med nånting av 2010, han har stått sen Februari, och jag saknar han så! Min stora kärlek, Sigman. Hade den varit hel hade jag nog inte suttit vi datorn nu, ja hade antagligen suttit ute i bilen å nördat runt ut på vägarna någonstans. Damn it, i love that car to much! Aldrig tråkig att köra. Jaa, möjligtvis vid chaffiskörning då.. Njaa, knappt de ens! Hehe!

Sen har ju 2010 inneburit att man träffat nya människor vilket också varit roligt, så de ska ja inte klaga på. Men i helhet har det varit kaos!

Äh, nu känns det som ja börjar svamla för mycket här, men känner mig lite smått nostalgisk ikväll. Har för mycket fritid, tänker för mycket. Jag är en riktig grubblare, och de e väl bra drygt det. Orkar inte med verkligheten just nu så då försöker ja fly till de förflutna, vilket inte funkar i längden, men lite i alla fall!

Tror jag ska ta en vända med passaten nu, måste tanka den lite också. Är så skönt att bara åka bil ibland, vrida upp volymen och bara va. Sen om de är stjärnklart ute bara stanna och sitta och titta på stjärnorna. Så nice! Gjorde det igår, alldeles stjärnklart var det, helt sjukt fint! Två stjärnfall såg jag också. Kunde inte låta bli att önska lite! Haha! Undra om de funkar? Vem fan vet..



Den här låten ger mig ett så fint minne! Får en speciell känsla när jag hör den. Nice!



Lite bilder från Vinter 2009 kommer här:

   
I Buan, inför G3.           I Buan, inför G3.            Myskväll hos Sofie.       Kalas hos Elis.


    
Kalas hos Elis.               Kalas hos Elis.              Kalas hos Sandra.          Kalas hos Sandra.


Nyår hos Sork 2009.

Svårt å hitta alla bilder, men hittade några i alla fall..


Nä, tillbaka till verkligheten!




Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0