Soffläge.

Jag har haft en riktigt bra dag idag, känns skönt. Börjar längta till helgen, får se om de kan bli lite äventyr då! Bio på lördag i alla fall som de låter, med Jenny, Lennart och kanske Sofie då. Får se om Sofie vill me, och om Mange också vill följa då. Blir till å se senaste Harry Potter filmen, hoppas den är bra! Har ju läst böckerna, och sista boken var lätt bäst i alla fall! Den kändes mycket mörkare och tyngre än de andra, vilket jag gillar i de här fallet. Och på Söndag, förhoppningsvis, så slipper man ligga bakis med tokångest och mr ågren i hasorna. Mer nice!

Nu ska jag nog slänga mig i soffan och slå på en film, en såndär löjlig romantisk komedi som man blir sådär äckligt löjligt glad av. Japp, en sån ska ja se. En riktig feelgood film. Jag gillar löjliga romantiska komedier med sån där kärlek som aldrig händer i verkligheten, typ. Sånna blir jag glad av, för de får mig att hoppas att ja kan ha sån tur någon gång. Samtidigt hatar jag dom, för att alla slut ska va så jävla lyckliga ibland! Haha, ja de beror nog helt enkelt på vilken sinnesstämning ja e i, men oftast gillar ja dom. Och nu är jag i den sinnesstämningen att jag vill se en sån..

Så, som sagt. Slå på en film och mysa ner sig me en filt i soffan, om någon filt behövs vill säga, så jävla varmt i huset nu, smälter bort!




Me and Hector the duck.



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0