The end is here.

Har varit i staden ikväll, blev först käk på eastern, buffé och friterad banan. Gött! Sen iväg på bion då, Harry Potter and the deathly hollow's. Rätt bra faktiskt, stör mig dock på att den är uppdelad i två delar. Det är ju andra halvan som kommer va bäst, då de blir lite action! Såg att den ska komma i 3D, så då lär ja väl int kunna låta bli å gå på den. Fan har int ens varit på 3D bio än ja, fy skäms på mig! Måste gå och testa de framöver, snart..

Usch va trött ja blev, bara sådär. Skulle nästan ha gått och lagt mig nu medans ja e trötter. Men ja, lär ja väl som vanligt inte kunna göra.. Men men, jaaaoo.. Hmm.. En dusch, en macka, en kopp glögg sen sängen? Ingen dum idé egentligen.. Somna till något gammalt avsnitt av Gossip girl.. Där har vi de! Ja kör fan på de!

Imorgon blir de nog en promenad med Sofie i Månsa också, om vädret tillåter! Sköönt! Promenixa och snacka lite skit, de e som bra de för att skingra tankarna lite!

Nä om jag skulle kört på min fina idé nu då om att försöka sova i tid, kan berätta imorgon om ja lyckas eller ej..


Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0