Can we pretend?

Är äckligt trött, men vägrar gå å lägga mig nu, ska bara vila lite tänkte ja! Typ 30 min, sen blire till å hälsa på Jenny för hon tyckte ja skulle komma förbi och kika på nypållen! Sen hoppas ja på att min käre granne Stefan e hejme senare så han kan bju på en kopp kaffe! Sen kan ja sova! :)

Känner mig lite halvt lej, vette fan varför riktigt.. Kanske för tröttheten.. Who the hell knows?!

Även, jag behöver en bil, en egen fungerande jävla bil! Och de e snart....

Jag skulle behövt en kram också, omgående!



Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now..



Förresten, fasen nu jäklar snöar de ute! Nice! :)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0