Glöggeliglögg.

Har varit en rätt så bra dag. Började med att jag och Stefan tog och drog till stan. Blev först ner å byta till mindre storlek på en tröja från BikBok som ja fick av systra mi i födelsedagspresent. Sen in på H&M och panikkolla om de fanns nå roligt man kunde ha på sig imorgon när man ska till Månsa. Hittade dock inge sånt kul, däremot hittade jag ett par Jeans och ett vitt linne.. Gjorde fan ett kap, jeansen satt som gjutet och var på rea, 100 spänn, sen linnet gick på 50 spänn.. Inte illa!!

Sen blev de bolaget.. Skulle handla med åt Jenny och mamma också, så blev en jäkla massa å bära. Själv införskaffade ja mig 7 öl, 1 cider, 1 sjuttis Explorer vodka och en liten jäger.. notan slutade på 733 spänn på bolaget, mindre nöjd.. Tur bara då att mitt gick på runt 300 spänn.. Vodkan där delas ju me Jenny och Sofie, så man har nå till rosa pantern drinkar imöra!! Hehe! Yummie! Även så blire jäger/redbull.. Också yummie!! Och spetsad glögg.. Yuuummie!!

Sen efter ja kommit hem blev det till att dra till Oviken och plocka upp Sofie, vi drog iväg på lite spaning på hemlig destination! Hehe! Fasen va vi irra runt, och jäklar va sleft de va, men kul vare! Sen gav vi upp och åkte hemöver!

Tog och drog till Jens istället där han och Stefan skulle dricka lite och kolla på film.. Blev faktiskt hela två filmer för oss, Get him to the Greek och She's out of my league. Mycket roliga filmer, rekommenderas! Lite starkvinsglögg me hjortronssmak blev de också, jäklar va stark den va, smakade sprit som fan av den! Men va ju gött, säkerligen kanoners när man e förkyld! De må ja testa! Nu e ja hejme och dricker en öl och ser serieavsnitt, tror banne mig ja ska sova strax..

Nää, blir förfest hos Stefan imorgon då sen bjudningsbalen i månsa.. Blir dans och pub för hela slanten.. Tydligen Imitation, Mickeys och hellre än bra som ska spela imorgon! Kul!!


Nä, hoppas på en fin dag imorgon! Nu blire sängen för mig! Godnatt!


Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0