House is rockin'?

Ajjemen, va ju som sagt chaufför igår, på House is rockin' i Kaxås.. Kaxås av alla ställen?! Va ju bra exakt 10 mil från Myrviken till Kaxås.. 20 mils chaffisrunda då tur och retur (+ milen fram å tillbaks till Hallom då). Men gick ju smidigt ändå, förvånandsvärt smidigt.. Och fick köra fin mercan åt en Roger, gick ju fint den! 

Kan ju säga att från kl. 19 - 24 var det fan int så jäkla jätteskoj, tiden gick grymt sakta, men sista timman, då vart de fan rätt skoj, och den timman var ju över på ett litet kick! Då var ju till och med jag, nykter å allt, upp och skaka rumpa på dansgölvet, hähä! Höll mig på benen gjorde ja å, trotts att ja hade Josefins killer heals på mig, vi lånbytte skor där ett tag så hennes fötter skulle få vila lite från totyren. Hon tog mina tygskor och ja hennes skor med klackar som gjorde mig sjukt lång! Inte van att kunna titta ner på folk, men igår kunde ja fan "se ner" på Josefin, Haha! Elle ja, kom på, jag kan möjligtvis ha snubblat efter en dans och halvramlat på en tjej som satt bordet bakom vårat, men de va faktiskt int mitt fel, utan min dyngraka danspartners fel, så de så!!    

Stängde gjorde det vid kl 01.00. Skönt de, hade nog inte pallat en timma till då jag var äckligt trött (förmodligen fortfarande bakis också). Och kors i taket, hemfärden gick jävligt smidigt. En pisspaus för herrarna, sen raka spåret till Hallom, släppte av Roger och bytte bil, snabbt, sen iväg till Månsa och plocka upp bror. Sen släppte ja av Stefan.E, Stefan.A och Janne hos Stefan E. Sen hejm. Så ingen direkt omväg blev de, förutom Hallom då, men de kunde ja leva med!

Nä måste säga att i slutänden en helt okej och småkul kväll, Men nästa gång dricker ja nog när de där är! Våga vägra nyktert på house is rockin'!


Och nu kan ja ju på en gång förklara en smått bidragande orsak till att jag var nykter på denna tillställning. JO, jag var fanimej bakis! Iof lovade ja Stefan redan på eftermiddagen på fredagen att ja skulle köra åt dom, men äsch. Hur som helst, satt hos Roger och drack, blev öl och groggar. Vira blåtira groggar blev de, och well, låt oss säga att dom antagligen rann ner lite för fort.. För helt plötsligt tar minnet slut, och ja, jag la mig på sängen och tokdeckade.

Vaknade dagen efter och undrade vart i helvete ja hamnat någonstans, så gick ut ur rummet och fick se att jag hade hamnat i Bölåsen hos Jenny, haha! Hade bara int kollat närmare på rummet förut och sett hur de såg ut. Men ja, ja sov tydligen hela vägen hem ja! Så kan de gå! Ett under att ja int blev klen och spydde å var allmänt fylledryg. Utan sa tydligen bara att ja va trött, sen la ja mig på sängen och slocknade!

Jag åt ingen riktig middag den dagen, och det var ju jäkligt dumt gjort. Alkoholen såg sin chans där och slog till ordentligt. Men som sagt, tur ja int blev spyklen, utan bara trötter! ;) Men har ingen lust att göra om det, vilken party pooper ja e! 


Så ja, mådde int helt hundra dagen efter, så hade nog inte kunnat dricka då i alla fall! Så va väl lika bra att ja va chaffis, haha!

Här e ju något fint bildbevis Jenny fixade på mig i fredags och lördagsmorgon:


Fredagskvällen hos Roger..


Lördagsmorgonen hos Jenny, härlig fosterställning med bortsprunget täcke..



Nu ska ja sova ja, för de här håller int.. ÅÅÅH ja som skulle lägga mig i bra tid ikväll.. Mmmm Tjena!
GODNATT!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0