Min räddning!

Sitter hejme och drygar vid datorn.. Väntar på att min bror ska höra av sig å säga att ja kan börja röra mig mot staden.. Men krogen slår ju int igen dörrarna än, så dröjer ett tag till.. Närmare 1,5 timma..

Turen in gick ju bra, lite knökat med folk dock, men ja led ju int, hade fint me utrymme ja! Va allsång hela vägen in till ACDC och Eddie Meduza, e ju som grett de! Skum bil köra ja å, Någon Audi A4 Diesel med diverse skavanker, en jäkla tur att ja va uppmärksam nog och lyssna på hur ja skulle göra med alla grejer för att kunna köra den.. Annars kunde de ju blivit lite knivigt nu sen när ja ska till staden! :P 

Min räddning nu blir senaste avsnittet av greys anatomy som kom ut idag, hann ju inte titta på de tidigare, så ska passa på nu då, har ju lite dötid så.. Så går tiden lite fortare tills ja ska åka! :) 

Näe nu ska ja se de där avsnittet sen blire väl till å hopp in i bilen då! 



Puss hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0