Tihi.

Hemma efter en dag på dagiset, jobbade 07.30 - 15.00 idag. Härligt som satan! Så skönt att få göra nånting på dagarna, nånting som ja faktiskt tycker e kul, än så länge i alla fall! Känns mycket bra! Få se om jag ska ta lite praktik med Fröken Kandel också, så ja kan va hos henne dom dagar ja inte är på dagis!

Funderar även på att ta lastbilskörkort.. Ja menar, varför inte? Kan ju vara kul! Få ut å flänga, de e ju jag bra på!

Blev så ja åkte till Änge igår, så blev till att kliva upp sjukt tidigt imorse för att hinna på jobbet, var vaken vid 6 iaf, huvvaligen! Haha! Även att ja vaknade kl. 3 inatt och trodde ja försovit mig.. I drömmen så var kl. 08.30 å ja va kvar i Änge, å ja började ju 07.30 imorse, så fick världens panik.. Kan säga att jag var sjukt lättad när ja vakna och såg att klockan bara va 3.. Haha! Även att ja höll på driva rakt fram i en korsning där innan Kluk påväg upp mot Änge, de va ju fan rätt mycket snö där. Lite chockad ju! Haha! Men klarade mig både dit och hem utan dikeskörningar, duktig ja!

Nä nu ska ja äta upp resten av gårddagens Kebab pizza och se senaste Cougar town avsnittet, sen hoppar ja in i bilen och drar till Josefin i Hoverberg...


Over and out!


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0