Utomlands?

Skulle man våga de? Flytta utomlands och plugga? Reeeeeaally?

Tveksamt, skulle säkerligen va jäkligt kul och en upplevelse för livet.. Men vet inte om jag verkligen är i det stadiet i livet än, så att jag verkligen törs släppa taget menar ja.. FY FAN vilken fegis ja är! Blir lite besviken på mig själv ibland..

Men de kommer väl, man är ju inte borta för alltid, utan ett år eller två.. Kan ju inte vara världens undergång heller.. Men skulle sakna min vänner så oerhört. Är ju snäppet svårare att hälsa på dom om ja försvinner tvärs över jordklotet. Men det är ju en spännande tanke i alla fall!

Vart skulle jag helst vilja plugga då mån tro, i vilket land? Jo, nya Zeeland är ju en het kandidat, USA för den delen också, Irland och Skottland skulle nog inte var så kass dom heller. Sen kommer ja inte på något mer för tillfället som känns lockande.

Får lite panik ibland, man lever ju bara en gång sägs det, och det är så mycket jag vill göra och se innan jag dör, ändå törs jag inte ta det där första lilla steget. Det är mycket de här att "de där mååste vi göra, och ja de skulle vi försökt oss på, ja dit måste vi fan åka!" osv osv osv. Varför gör man det inte bara egentligen?! Fy skäms!

Så jag och Sofie som så bestämt skulle till Skottland på weekend, nedgraderade oss till en tripp mot Ullared istället, fy på oss! Får se om en Ullareds tripp blir av då. Och Skottland och Irland vill vi besöka i vår, om nu de blir av då. Hoppas fanimej de! Det svåra är ju att bestämma ett datum, sen flyter det ju på!

Nä ska sluta grubbla på allt de där, blir ju alldeles matt i skallen av försöka fatta ett beslut jag nog inte ens är mogen att ta än! Dumt å hasta fram ett beslut kanske..


Nu känns det bara som jag svammlar en massa här igen, varför gör ja så gång på gång?! Haha!

Och möte imorgon med Miroi kl. 14. Ska dock åka från Oviken kl 10.30 då Lena ska förbi i Hackås på ett ärende sen blire påhälsning hos Fröken Sillström i Hoverberg! :) Så ska väl vara där då fram till kl 14. Jäkla trevlans! Vi förväntar oss en kopp kaffe å! :D

Nä som sagt, dags för mig att kryp i säng då alltså.. Annars är ja väl mer lik än vanligt imorgon när ja vaknar!


Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0