Very nice!

Och som vanligt så är jag uppe den här tiden på dygnet, fyyy mig.. Men har iaf int suttit vid datorn hela kvällen! Duktig misse!

Har haft en toktrevlig kväll, riktigt mysig faktiskt! E ju som fullgrett de en Söndagskväll och allt! Och jag har verkligen dåligt lokalsinne ja, huvva! Men hittade iallafall hem! Så helt hopplös e ja ju int iallafall! Hehe! ;)
Har btw sett Zombieland ikväll å, har fått höra att man verkligen borde se den och nu så, finally! Haha, den va ju int så dum, rätt rolig faktiskt!

Imorgon blire nog staden med Sofie, minns int ens va vi skulle göra där förutom att ev boka en tatueringstid. Skoj med en till tattoo ju, den här gång blir de nog någon text av nåt slag.. Men sätter ju en tid långt framåt om vi bokar, så hinner man ju spåna på motivet och så.. E ju som grett de!


Nää, nu ska ja fan sova ja.. Är alldeles tårögd av trötthet nu, tänkte ju bara att jag skulle uppdatera här en snabbis medans ja kom ihåg de.. Men nu, natti!



Smiiile!



Puss hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0