Booooring... Right?!

Har precis klivit ur duschen, visst är det sjukt jävla tråkigt att duscha?! Skönt, jovisst. Men bara att ens kliva in i duschen är en bedrift, jag drar ju jämt ut på det.. Sen när man väl ska ur duschen då, ja då måste man motivera sig för de å, man fryser ju halvt ihjäl när man kliver ur duschen.. Sen ska man smörja in sig med hudkräm de flesta gångerna, sedan klä på sig, och i vissa fall torka håret, som tar en eeeevighet.. Och, tvätta bort sminket innan man ska in i duschen, och borsta håret är ett måste för mig, så de annars är ÄNNU knutigare efter duschen än innan.. Och vissa gånger ska man på med smink igen efter duschandet.. Ja jag säger ju de, sjukt tråkigt.. Dagens i-landsproblem. Haha! 

Idag har varit en väldigt slö dag, har förföljts av lite ångest typ hela dagen. Och de är ju för att jag vaknade typ 14.30?!?! Wtf säger ja bara, det är lite illa, även för att vara mig.. Skämmes! Kan säga att ja skämdes rätt bra när ja ringer upp Sofie och de första hon säger (med lite förfärad röst) "Vaknade du NU?!?!".. Haha, jag: "Ööhmm.. Eeehh.. Jaaa... Förstår inte, lite chockad! Jag hade ju larm på 11.." Så ja, sånt där förstör en hel dag, måste ändra mina vanor om att vara uppe sent på nätterna.. Men man kommer ju på så mycket man kan göra då.. 

Fy fan, ibland blir man bra lej på folk.. Va faaan håller du på meeee?!?! Ungefär...

Ska kolla lite mer om resor iallafall, får se om man blir någe klokare. För nån ska då ja å Sofie hitta i alla fall, så vi får komma bort någon dag.. Vi behöver de, de skulle minsann göra själen glad! Får se då om de blir Skottland, finns inga direkt billiga weekends dit, svårt å hitta i alla fall.. Så man kan ju egentligen lika gärna ta en till London eller Rom eller nåt.. De löser sig!

Nu ska ja kolla de lite snabbt sen ska ja krypa ner i sängen! Och ja just ja, jag skulle ju byta sängkläder idag ju, de hade ja såklart helt glömt bort.. Visst är det sjukt skönt att lägga sig i en nybäddad säng med rena fräscha sängkläder? Helt underbart gött ju! Måste ta och fixa de imorgon! Nu säger jag tack och hej, goodnight people!

 
Edinburgh?       


Dublin?


Rom?


Barcelona?


Istanbul?


London?


Paris?



Puss hej!



Du vet, att jag saknar dig ibland... Synd man aldrig ses, minns knappt när jag träffade dig sist, i alla fall flera månader sedan.. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0