Damn it!

Satte mig och skrev ett inlägg om de ja såg av valvakan från gårdagen, saker jag hakade upp mig på, men orkade inte skriva klart. Plus att man knappt vet vad man vågar yttra sig om och inte, haha! Får se om jag publicerar de imorgon istället. Sverige är ju fan helt kaosartat nu, alla sitter med taggarna utåt, vilket jäkla ramaskri det är, och det mest vanliga ordet som använts under det senaste dygnet i landet lär nog tveklöst vara ordet rasist. Och invandringspolitik är nog det känsligaste ämnet ever just nu! Vilken uppståndelse alltså! Men nu sitter ju dom där dom sitter, så vare med det.. Just deal with it! Jag röstade inte på SD om nu någon trodde de.

Ska upp vid 7 imorgon, då jag och Josefin ska vara i Hede kl. 10. Hon ska med sin lilla kissekatt Gizzmo till veterinären då hon ska opereras. Så hoppas de går bra i alla fall! Nå fan, skulle antagligen ha sovit nu, helst för 2 timmar sedan.


Även, lite snabbt. Här är ett inlägg av Katrin Zytomierska som ja tycker va lite intressant.
Katrin Zytomierska blogg.


Så Godnatt gottfolk så höres ma imåra!



Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0